Omnichannel: altijd, overal bereikbaar

omnichannel eancore

Wat is omnichannel?

Bij omnichannel ligt de focus op een afgestemde ervaring voor de klant. De klant komt via verschillende contactpunten in aanraking met een merk. Welk kanaal de klant ook gebruikt, fysiek of online, de ervaring moet in alle gevallen optimaal zijn afgestemd op de wensen van de klant. Dit betekent dat uitstraling, content en beleving altijd en overal gelijk zijn. Wil de klant een online bestelling afhalen in een winkel, dan kan dat. Wil de klant die in uw winkel staat een artikel dat alleen online beschikbaar is, dan is dat ook mogelijk. Omnichannel integreert je voorraad voor je webshop en voor je fysieke winkel, zodat je alles op 1 plek kunt beheren.

Wat doet Eancore op het gebied van omnichannel?

Wij adviseren u graag hoe omnichannel uw winkel verder kan helpen. Bij Eancore automatiseren we iedere winkel in zijn eigen tempo. Heeft u een webshop naast uw eigen winkel? Dan wilt u graag uw voorraadbeheer voor deze twee verkooppunten synchroniseren. Dit kunnen wij voor u realiseren. Dit doen we onafhankelijk van leveranciers van kassasoftware en kassasystemen, zodat we voor u een oplossing op maat kunnen leveren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

Omnichannel voor uw bedrijf

 

Eancore B.V. helpt u verder, in welke branche uw bedrijf zich ook bevindt. Wij doen dit betrouwbaar, onafhankelijk en betaalbaar. Meer weten?

 

Betrouwbaar

Uw gegevens zijn veilig bij ons

Als de bank

Veiligheid wat betreft uw gegevens heeft onze prioriteit

Onafhankelijk

Wij opereren onafhankelijk van software- en kassaleveranciers

Niet gebonden

Dit betekent dat we u een oplossing op maat kunnen bieden.

Betaalbaar

Enterprise oplossingen zijn nu bereikbaar voor MKB bedrijven

Ook voor u

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.